ABB na akcje Digital Network zakończyło się fiaskiem

Kamil ZatońskiKamil Zatoński
opublikowano: 2024-06-21 08:02

Akcjonariusze Digital Network, w tym największy - Epicom - odstąpili od sprzedaży akcji w ramach przyspieszonej budowy księgi popytu. W komunikacie nie podano przyczyny.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

12,9 proc. akcji chciał sprzedać Epicom, po 0,2 proc. Aneta Parafiniuk i Agnieszka Godlewska, a sama spółka - 1,7 proc. akcji własnych.

Spółka koncentruje swoją działalność na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out Of Home - DOOH). Poprzez spółkę zależną Screen Network, zarządza ogólnopolską siecią 20 tysięcy ekranów reklamowych LED zlokalizowanych w centralnych punktach miast (m.in. Warszawa, Katowice, Kraków, Poznań), na dworcach kolejowych, lotniskach, w galeriach handlowych i sklepach wielkopowierzchniowych oraz przy arteriach komunikacyjnych.

Kapitalizacja Digital Network to 221 mln zł.