ABC Data przedstawiła trzyletnią strategię

ABC Data, dystrybutor elektroniki, przedstawił strategię na lata 2016-2018.

Jak podano, kluczowe w strategii jest położenie nacisku na ciągłe podnoszenie standardu i jakości świadczonych usług w obszarze dystrybucji oraz nowe inicjatywy biznesowe.

Zobacz także

"Realizowane one będą w obszarze projektów e-commerce, rozwijania portfolio produktów mobilnych, współpracy z operatorami telekomunikacyjnymi, dystrybucji z wartością dodaną (Value+), działalności eksportowej, a także w obszarach wspierających: HR, logistyce, nowym systemie ERP i projektach M&A. Strategia zakłada również aktywne pozyskiwanie nowych producentów w regionie CEE" - podano w komunikacie.

ABC Data chce osiągnąć pozycję lidera w dystrybucji IT opartej na e-commerce w regionie CEE. Cele to 25 proc. udziałów w rodzimym rynku i 10 proc. w regionie CEE w 2018 r. i osiągniecie wyceny Grupy ABC Data w wysokości 1 mld PLN do 2018 r.

Obecna kapitalizacja spółki to 425 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / ABC Data przedstawiła trzyletnią strategię