Abu Zabi, Indie i RPA umieją się promować

RAF
opublikowano: 15-12-2008, 00:00

Indie mają fundację opiekującą się marką (India Brand Equity Foundation). Dbają o nią razem rząd i przedsiębiorcy. Abu Zabi od 2007 r. również ma biuro marki. Z kolei marką RPA od 2000 r. zajmuje się specjalne kolegium marketingowe (International Marketing Council). Utrzymują je po połowie: sektor publiczny i prywatny. Co ma Polska? Niską cenę, dobrą jakość i zaopiniowany przez POT projekt "Marketingowej strategii Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015", która zakłada, że możemy się promować jako dobra wartość za uczciwą cenę i kojarzyć ze zdrowiem, młodością i urodą.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAF

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu