AC dla niedzielnych kierowców

opublikowano: 18-06-2019, 22:00

Aviva rusza ze sprzedażą polis autocasco na godziny i szeroko zakrojoną kampanią.

„Ślubu na godziny nie weźmiesz, ale autocasco już tak” — tak brzmi jeden z trzech sloganów reklamowych promujących aplikację mobilną Teraz, którą właśnie wprowadza na rynek firma ubezpieczeniowa Aviva. Za pośrednictwem aplikacji można krótkoterminowo ubezpieczyć auto m.in. od takich zdarzeń losowych jak kradzież i stłuczka. Minimalny czas ochrony to trzy godziny, a maksymalny — 30 dni. To nowość na polskim rynku. Ubezpieczenie obejmuje wyłącznie samochody prywatne, nie starsze niż 15 lat i warte nie więcej niż 100 tys. zł. Ubezpieczyciel rozważa rozszerzenie ochrony na samochody wynajmowane.

Potencjał biznesowy jest duży. Z danych Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) wynika, że bez autocasco jeździ 70 proc. polskich kierowców. Aviva przyjrzała się temu zjawisku bliżej — z badań przeprowadzonych na zlecenie spółki wynika, że barierą w zakupie polisy AC jest zbyt wysoka cena. 92 proc. respondentów oceniło, że oferta w aplikacji Teraz jest dostosowana do ich potrzeb, czyli gdy wyjeżdżają na wakacje, na weekend, na święta do rodziny, na działkę czy pożyczają samochód znajomym. Jakie są sprzedażowe oczekiwania spółki?

— Chcielibyśmy pozyskać w sezonie wakacyjnym około 100 tys. klientów — mówi Adam Uszpolewicz, prezes Avivy, drugiego ubezpieczyciela w segmencie życiowym i piętnastego w majątkowym pod względem sumy składek zebranych w ciągu roku.

W osiągnięciu sprzedażowego celu spółce ma pomóc szeroko zakrojona kampania promocyjna, prowadzona jednocześnie w kilku kanałach: mediach i zewnętrznych nośniach reklamowych, takich jak np. billboardy. Aviva nie ujawnia, ile wynosi budżet marketingowy.

2,8 mld zł Tyle składek ubezpieczeniowych zebrała Aviva w 2018 r…

1,7 mld zł …a tyle wypłaciła odszkodowań i świadczeń.

3650b480-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Ubezpieczeniowe wieści
Newsletter, który dostarczy informacji na temat tego, co dzieje się w branży ubezpieczeń.
ZAPISZ MNIE
Ubezpieczeniowe wieści
autor: Karolina Wysota
Wysyłany co dwa tygodnie
Karolina Wysota
Newsletter, który dostarczy informacji na temat tego, co dzieje się w branży ubezpieczeń.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karolina Wysota

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy