Administratorzy funduszy poszli na sprzedaż

opublikowano: 07-11-2014, 00:00

Trinity, od dekady administrujące funduszami w Polsce i regionie, weszło w skład globalnej grupy Vistra.

Zakładanie spółek, prowadzenie ich księgowości i załatwianie spraw administracyjnych nie jest może spektakularne, ale na pewno niezbędne — i warte sporych pieniędzy.

Trinity Corporate Services, od dekady zajmujące się outsourcingiem usług w zakresie zarządzania i księgowości, z których szeroko korzystają m.in. fundusze inwestycyjne, znalazło właśnie nowego właściciela. To działająca w ponad dwudziestu krajach grupa Vistra, jeden z globalnych liderów branży. Kupując Trinity, po raz pierwszy wchodzi do Europy Środkowej i Wschodniej. Trinity tymczasem, które w 2004 r. zaczynało od trzech pracowników i małego biura w Warszawie, zatrudnia dziś ponad 300 osób i jest potentatem branży w regionie. Ma biura w czterech polskich miastach, a także w Bułgarii, Rumunii, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Wartości transakcji nie ujawniono.

— Transakcja jest kontynuacją naszej strategii rozwoju i pozwala na dalszy wzrost organiczny. Dzięki Trinity poszerzamy nie tylko obszar naszej działalności, ale również zakres usług — mówi Martin Crawford, prezes Vistra Group. Tom Ravensdale, prezes Trinity, który nadal będzie pełnił funkcje zarządcze w grupie,podkreśla, że dzięki wejściu w skład międzynarodowej grupy zarządzana przez niego spółka będzie mogła łatwiej sprostać rosnącym wymaganiom klientów w Europie Środkowej i Wschodniej.

— Połączenie powoduje też poszerzenie spektrum naszych usług w regionie. Klienci i partnerzy biznesowi zyskają dostęp do globalnych rozwiązań poprzez sieć naszych lokalnych biur — mówi Tom Ravensdale.

Czym dokładnie zajmuje się Trinity? Jego klientami są głównie międzynarodowe korporacje, fundusze private equity czy fundusze inwestujące w nieruchomości. Spółka prowadzi dla nich sekretariaty korporacyjne, księgowe, kadrowe czy administracyjne, pomagając w wejściu na rynek — i wyjściu z niego. Wśród jego spółek zależnych jest też OFIZ, lider rynkowy w Polsce w zakresie wyceny aktywów i rachunkowości inwestorów instytucjonalnych. Pracuje głównie dla funduszy otwartych i zamkniętych, zarządzając aktywami klientów o wartości ponad 12 mld EUR.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcel Zatoński

Polecane