Adserwery kierują reklamą w sieci

Karol Wieczorek
28-02-2000, 00:00

Adserwery kierują reklamą w sieciNowe narzędzie staje się popularne w PolsceREKLAMA OSOBISTA: Pracujemy nad bardziej zaawansowaną personalizacją naszego serwisu. W przyszłości zgromadzone profile użytkowników posłużą do lepszego adresowania kampanii reklamowych — informuje Tomasz Kolbusz, wiceprezes firmy Optimus Pascal, prowadzącej Onet. Zapewnienie dobrych efektów reklamy w sieci wymaga stosowania coraz bardziej zaawansowanych narzędzi technologicznych, głównie adserwerów. Reklama adserwerowa ma przynieść wymierne korzyści nie tylko reklamodawcom, ale również operatorom portali, którzy dzięki niej mogą zaoferować zupełnie nową jakość usług. Stosowanie jej jednak...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Adserwery kierują reklamą w sieci