AE: biznes musi znać angielski

Ryszard Gromadzki
05-12-2000, 00:00

AE: biznes musi znać angielski

Koło naukowe Talk Shop, skupiające studentów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, zorganizowało wczoraj konferencję i warsztaty pt. „No english, no dice” (Bez angielskiego ani rusz). Tematem konferencji było wykorzystanie języka angielskiego w działalności zawodowej. Goście konferencji podzielili się swoimi spostrzeżeniami na temat użyteczności języka angielskiego w kontaktach biznesowych Polaków. W trakcie konferencji wystąpił m.in. Pedro Martinho, dyrektor wydziału zakupów w Jeronimo Martins Dystrybucja, który wygłosił referat pt. „Czy kariera w międzynarodowym koncernie jest możliwa bez znajomości języka angielskiego”. RGR

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Ryszard Gromadzki

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / AE: biznes musi znać angielski