Agora chwali się wzrostem sprzedaży prenumeraty cyfrowej

aktualizacja: 20-10-2017, 13:58

Agora poinformowała, że liczba prenumerat cyfrowych "Gazety Wyborczej" wyniosła prawie 110 tys., co oznacza szybszą niż zaplanowano realizację jednego z celów strategicznych.

Wcześniej zakładano, że cel 110 tys. zostanie osiągnięty na koniec 2017 r.

"W ostatnich miesiącach Spółka poprawiła również poziom monetyzacji treści cyfrowych "Gazety Wyborczej", co było również jednym z celów strategicznych dla segmentu Prasa. Cel wyznaczony liczbą prenumerat cyfrowych "Gazety Wyborczej" związany jest z transformacją modelu biznesowego działalności prasowej Spółki" - podano.

W rok notowania Agory urosły o 51 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Agora chwali się wzrostem sprzedaży prenumeraty cyfrowej