Agora: DB mówi o 300 mln zł na AMS

Urszula Chojnacka
12-03-2001, 00:00

Agora: DB mówi o 300 mln zł na AMS

Analitycy Deutsche Banku szacują, że Agora mogłaby przeznaczyć na inwestycje w rynek reklamy zewnętrznej około 200-300 mln zł. Za korzystną i prawdopodobną inwestycję dla spółki w tej dziedzinie uważają giełdową AMS.

Na rynku pojawiły się informacje, że Agora prowadzi już rozmowy, które niebawem mogą dobiec końca. Spółki odmawiają komentarza. CU

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Urszula Chojnacka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Agora: DB mówi o 300 mln zł na AMS