W porównaniu z ubiegłym rokiem o 6,3 proc. do 193,3 mln zł urosły wpływy reklamowe (najbardziej w reklamie zewnętrznej - o 21,6 proc., głównie dzięki wpływom z kampanii realizowanych na nośnikach cyfrowych). Wpływy reklamowe segmentu Prasa Cyfrowa i Drukowana utrzymały się na poziomie zbliżonym do drugiego kwartału 2023 r. i wyniosły prawie 15 mln zł, zaś w segmencie Internet spadły o 12,6 proc. do niecałych 30 mln zł. Przychody ze sprzedaży biletów do kin spadły o 5 proc. do 40 mln zł, a ze sprzedaży barowej w kinach o 2 proc. do 24,6 mln zł.
W II kwartale 2024 r. koszty operacyjne netto Grupy Agora spadły o 0,4 proc. do 325 mln zł. Największą pozycję wśród wydatków grupy w tym okresie stanowiły koszty wynagrodzeń i świadczeń na rzecz pracowników, które wyniosły prawie 110 mln zł i były wyższe o 4,6 proc. od tych odnotowanych w II kwartale 2023 r.