Dzięki tej inwestycji Air France będzie jeszcze bardziej konkurencyjne na wymagającym rynku przelotów biznesowych. Na udogodnienia składają się w szczególności: dedykowana infolinia z możliwością dokonania zmian w rezerwacji, szybkie procedury, w tym możliwość samoobsługowej odprawy, pierwszeństwo opuszczenia pokładu, dostęp do 500 stref wypoczynku przeznaczonych dla klientów biznesowych na całym świecie.
Wśród najważniejszych udogodnień znajdą się całkowicie przeprojektowane fotele. Po zmianach pasażerowie będą mieli więcej przestrzeni, będą mogli rozłożyć fotel do długości 2 metrów w niemal płaskiej pozycji i oglądać telewizję na ekranie w formacie 16:9. Poza tym przestrzeń kabinowa będzie jaśniejsza i bardziej przyjazna od strony funkcjnalnej.
Osobnym rozdziałem zmian będą modyfikacje menu, które wzbogaci się o francuskie specjały, wśród których nie zabraknie doskonałego wina. Przyjemności podniebienia będą oczekiwać podróżnych już po wejściu na pokład, gdzie zostaną poczęstowani szampanem lub sokiem owocowym w zależności od upodobań.
Dodatkową korzyścią będzie możliwość szybszego gromadzenia mil w programie Flying Blue i tym samym szansa na szybsze otrzymanie nagród wynikających z korzystania z niego. O korzyściach płynących z bycia jego członkiem przekonało się 18 milionów osób na całym świecie, w tym już 19 tysięcy w Polsce.
