Airbus: Boeing jak Pinokio

KŁ, Bloomberg
27-11-2012, 08:53

Airbus oskarża Boeinga o podawania nieprawdziwych informacji na temat osiągów samolotu – donosi Bloomberg. Jak? Ośmieszając rywala w kampanii reklamowej pokazującej Boeinga z groteskowo wydłużonym nosem, w stylu Pinokia.

fot. Bloomberg
Zobacz więcej

fot. Bloomberg

Reklama, która ukazała się w tym tygodniu w prasie branżowej, m.in. w „Aviation Week” i „Flight”, sugeruje, że Boeing „naciąga prawdę” w swoich kampaniach reklamowych promujących flotę. Boeing trzyma się jednak swoich reklamowych deklaracji.

- Przekroczyli linię, gdy zaczęli odwoływać się do konkretnych liczb. Rażąco fałszywie przekłamali fakty  – powiedział , John Leahy, szef sprzedaży Airbusa.

Reklama 737Max przekonuje, że koszt samolotu w przeliczeniu na miejsce pasażerskie jest o 8 proc niższy niż w przypadku A32neo. Airbus napisał do Boeinga, że liczby są niezgodne z prawdą, nie doczekawszy się odpowiedzi opublikował reklamy wymierzone w konkurenta.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KŁ, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Airbus: Boeing jak Pinokio