Akademia Promocji wydała 790 tys. zł

Patrycja Otto
opublikowano: 2002-02-26 00:00

W Muzeum Narodowym odbyło się spotkanie podsumowujące działalność Fundacji Akademii Promocji w 2001 r. Organizatorem imprezy był zarząd fundacji.

Wzięli w niej udział przedstawiciele rządu, władz samorządowych, organizacji unijnych, instytucji integracyjnych oraz mediów. Gościem specjalnym była Klaudia Sanetra-Reut, dyrektor Biura Integracji Europejskiej Kancelarii Prezydenta RP.

Podczas spotkania Piotr Zalewski, prezes fundacji, przedstawił sprawozdanie z działalności fundacji. Na cele statutowe w roku 2001 wydała ona łącznie 791 tys. zł.

W trakcie spotkania przedstawicielom firm i instytucji, które wspierały fundację w realizacji jej działań wręczono honorowe dyplomy. Otrzymały je: Publiprox Polska, Muzeum Narodowe, Multiplex Kinoteka PKiN, Ministerstwo Kultury, Departament Upowszechniania Kultury, Studio Activa Studio, Zarząd Miasta Stołecznego Warszawy, Fundacja Polsat Dzieciom, Fundacja Bankowa im. Kronenberga, Urząd Dzielnicy Praga-Północ oraz zarząd Pałacu Kultury i Nauki. Wręczono także dyplomy uznaniowe za wsparcie akcji „Powodzianie”. Otrzymały je firma Stroer Polska i Drukarnia Wielkoformatowa Eclipse. Wyróżnienia wręczała Beata Tyszkiewicz, wiceprezes fundacji

Fundacja Akademia Promocji przedstawiła również swoje plany i strategię działań na 2002 r. i zaprezentowała założenia pilotażowego projektu Kampanii Informacyjnej Wejścia Polski do Unii Europejskiej.