AKCJA guru.pb.pl

DI
opublikowano: 08-10-2009, 00:00

Dziękujemy za Wasze rekomendacje. Do nominowanych już Katarzyny Płacztek i Pawła Cymcyka dołączają Sebastian Buczek, Piotr Kuczyński i Marek Rogalski. Oto uzasadnienia naszych czytelników.

eftichos: (pseudonim zgłaszającego)

Na guru typuję Sebastiana Buczka, prezesa Quercus TFI (...). Wybór uzasadniam tym, że wiele jego opinii dotyczących trendu, zachowania warszawskiego parkietu, jak również celne uwagi do zdarzeń gospodarczych potwierdzały rzeczywiste zdarzenia. Nie były wytworem domniemań z zakresu "gdyby". (...) Zarządzany przez niego jeden z subfunduszy Quercus Agresywny, dla którego benchmarkiem jest WIG, jest miesiąc w miesiąc od WIG lepszy. A wyniki funduszu z sierpnia i września — wielkie chapeau bas. Nie można chyba lepiej udowodnić swojej wiedzy i wyczucia inwestycyjnego niż przez coś tak wymiernego, jak wynik zarządzanymi aktywami.

Izabella Krakowiak-Gładykowska:

Może moja propozycja wyda się wszystkim dość oczywista, ale myślę, że na miano guru warszawskiego parkietu zasługuje Piotr Kuczyński. Jest to osoba z ogromną wiedzą i doświadczeniem, którego czasami brakuje młodym analitykom. Trafne prognozy oraz łączenie ze sobą czasem nawet zaskakujących faktów z rynku dają inwestorom możliwość wielopłaszczyznowej

oceny sytuacji. Myślę, że należy do grupy niewielu analityków, których prognozy się sprawdzają — nawet te długoterminowe i zaskakujące. Wiele komentarzy można traktować jako wyznacznik rynku giełdowego ze skutecznością 90 proc.

Bogdan Dzimira:

Marek Rogalski (DM BOŚ) to specjalista analizy technicznej i kilkukrotny laureat w konkursie "PB" na guru miesiąca. Trafnie przewidział krach na rynku akcji w 2008 r. i na początku 2009 r. oraz ostatnią siedmiomiesięczną hossę. Ceniony również za niezależność w głoszeniu niezbyt popularnych poglądów, jak chociażby w 2007 r. — podczas gdy większość głosiła kontynuację zwyżek

na giełdzie, Marek Rogalski mówił o zbliżającym się Armagedonie.

Chcesz zgłosić swojego kandydata? Wyślij uzasadnienie na adres guru@pb.pl

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane