Akcjonariusze Digital Network chcą sprzedać część akcji

Kamil ZatońskiKamil Zatoński
opublikowano: 2024-06-18 07:46

Cztery podmioty, w tym dwie osoby fizyczne, w procesie przyspieszonej budowy księgi popytu (ABB) szukają chętnych na 635,8 tys. akcji stanowiących 15 proc. kapitału Digital Network.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

12,9 proc. akcji sprzedaje Epicom, po 0,2 proc. Aneta Parafiniuk i Agnieszka Godlewska, a sama spółka - 1,7 proc. akcji własnych. Akcjonariusze zobowiązali się do przestrzegania ograniczenia zbywalności pozostałych posiadanych przez nich po ABB akcji spółki przez okres 180 dni od dnia rozliczenia transakcji.

ABB może zostać zakończone w każdym czasie.

64,2 proc. akcji Digital Network należy do Epicomu. Na początku czerwca udział w akcjonariacie spółki do poniżej 5 proc. zmniejszył Value FIZ.

Spółka koncentruje swoją działalność na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out Of Home - DOOH). Poprzez spółkę zależną Screen Network, zarządza ogólnopolską siecią 20 tysięcy ekranów reklamowych LED zlokalizowanych w centralnych punktach miast (m.in. Warszawa, Katowice, Kraków, Poznań), na dworcach kolejowych, lotniskach, w galeriach handlowych i sklepach wielkopowierzchniowych oraz przy arteriach komunikacyjnych.

Kapitalizacja Digital Network to 221 mln zł.