Aldi Nord ma nową strategię w Polsce

opublikowano: 06-09-2017, 13:49
aktualizacja: 06-09-2017, 13:50

Niemiecka sieć dyskontowa Aldi Nord ogłosiła nową strategię w Polsce, donosi serwis esmmagazine.com.

Strategia przewiduje zwiększenie asortymentu towarów do 1,7 tys. produktów. Zakłada także podwyższenie standardów sklepów oraz większą koncentrację na świeżych produktach. Aldi nadal będzie opierało swoją strategię w Polsce na atrakcyjnych cenach, zamierza oferować ponad 100 promocji każdego tygodnia, pisze esmmagazine.com.

Serwis informuje, że nową strategię Aldi Nord w Polsce będzie wprowadzał nowy dyrektor niemieckiego dyskontu na Polskę, Oktawian Torchała. Nowa strategia została już zastosowana w wybranych, zmienionych sklepach Aldi i dobrze została przyjęta przez klientów, powiedział Torchała.

Aldi rozpoczęło działalność w Polsce 11 lat temu. W sierpniu 2016 roku miało tu 113 sklepów i zatrudniało ponad 1100 pracowników.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, esmmagazine.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Handel / Aldi Nord ma nową strategię w Polsce