Ale Targi!

DR
opublikowano: 13-09-2006, 00:00

Tegoroczna edycja Międzynarodowych Targów Przemysłu Spożywczego Polagra-Food po raz kolejny zasługuje na nazwanie jej mianem największej imprezy wystawienniczej w Europie Środkowej i Wschodniej. Blisko 1400 wystawców na ponad 30 tys. m. kw. powierzchni — te dane robią wrażenie.

Podzielone na cztery tematyczne salony: Wyrobów Spożywczych i Napojów, Franchisingu i Wyposażenia Sklepów, Maszyn i Urządzeń dla Przemysłu Spożywczego oraz dla Gastronomii — targi Polagra-Food są jedynym miejscem w Polsce, gdzie w jednym miejscu można spotkać jeśli nie wszystkich, to z pewnością najważniejszych przedstawicieli branży spożywczej. Bowiem to właśnie targi stały się wyspecjalizowaną imprezą b2b — w ocenie specjalistów i samych przedsiębiorców — najskuteczniejszą formą komunikacji marketingowej firmy.

— Od wielu lat bierzemy udział w Polagrze-Food — przyznaje Dariusz Sapiński, prezes SM Mlekovita w Wysokiem Mazowieckiem. — Dla lidera branży mleczarskiej, jakim jest Mlekovita, uczestnictwo w największej branżowej imprezie wystawienniczej to kwestia prestiżu. Targi są doskonałym miejscem do prezentowania oferty firmy. Dlatego dbamy o atrakcyjny wystrój stoiska, efektowną oprawę plastyczną. Wszystko to owocuje dobrą rozpoznawalnością firmy. Bardzo istotnym efektem uczestnictwa w targach są bezpośrednie rozmowy z partnerami handlowymi, odwiedzającymi stoisko. O obecności na targach informujemy naszych kontrahentów i partnerów. Wiele z takich kontaktów przynosi wymierne efekty w postaci nawiązania bliskiej współpracy.

O jakości targów świadczą nie tylko dziesiątki tysięcy metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej, ponad tysiąc wystawców i przewidywane 40 tysięcy zwiedzających. — Jakość targów to przede wszystkim profesjonalni wystawcy, firmy aktywnie działające na rynku, szukające nowych rozwiązań, wprowadzające nowe produkty — tłumaczy Tomasz Kobierski, dyrektor Polagry-Food. — Z drugiej strony to także profesjonalni zwiedzający: przedstawiciele firm, kontrahenci, handlowcy, zainteresowani coraz lepszym produktem, nowoczesnymi technologiami czy też nowościami.

W programie Polagry-Food znalazło się blisko 100 wydarzeń specjalnych, seminariów i konferencji. Oprócz spotkań naukowców i praktyków z różnych dziedzin branży spożywczej w czasie targów odbywać się będą różnego rodzaju pokazy, konkursy i wydarzenia na przestrzeniach specjalnych. By uczcić pamięć Wojciecha Kandulskiego firmy Barbara Luijckx i Callebaut zapraszają na Czekoladowe Show — pokazy mistrzów fachu czekoladziarskiego (pawilon 5, stoisko 152), a 19 i 20 września na stoisku Stowarzyszenia Cukierników, Lodziarzy i Karmelarzy (pawilon 5, stoisko 150) rozegrany zostanie pierwszy konkurs o Puchar im. Wojtka Kandulskiego — na najlepszy tort grylażowy.

Niezwykłego zadania podejmą się piekarze, którzy postanowili ustanowić rekord Guinessa w największej Kremówce Papieskiej. Będzie ważyła tonę, a do jej przygotowania będzie potrzeba między innymi 300 litrów śmietanki…

Równolegle do Polagry Food 2006 (w dniach 18-20 września) odbędzie się także — po raz drugi w formule samodzielnej imprezy specjalistycznej — Poznański Salon Dodatków do Żywności.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DR

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu