Alfa Romeo szykuje ofensywę

ŁO, autonews.com
opublikowano: 24-03-2014, 11:20

Koncern Fiat Chrysler Automobiles planuje mocno odświeżyć ofertę sportowej marki Alfa Romeo. Do 2018 r. ma rynku pojawi się siedem nowych aut.

Sedan Giulia ma rywalizować na rynku z BMW serii 3, a zadaniem modelu Alfetta będzie walka z BMW serii 5, podaje „Automotive News”, który powołuje się na doniesienia niemieckiego magazynu „Auto Bild”. 

Alfa Romeo 4C, jeden z niewielu modeli oferowanych obecnie przez słynną włoską markę fot. Alfa Romeo
Alfa Romeo 4C, jeden z niewielu modeli oferowanych obecnie przez słynną włoską markę fot. Alfa Romeo
None
None

W planach włoskiej marki, która należy do koncernu FCA są też dwa SUV-y - kompaktowy crossover i jeden większy model. Samochody mają się pojawić na rynku za kilka lat.  

„Automotive News” twierdzi, że relaunch marki Alfa Romeo, która ma już ponad 100-letnie tradycje jest obok planów rozwoju Maserati kluczem do odzyskania silnej pozycji w Europie dla całego koncernu. Samochody obu marek mają być nadal produkowane we Włoszech.  

Fiat przejął markę Alfa Romeo w 1986 r. W zeszłym roku sprzedaż Alfy sięgnęła 100 tys. egzemplarzy, ale koncern ocenia potencjał sprzedażowy tej firmy na 500 tys. samochodów.  

Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, autonews.com

Polecane