Alma Market poprawi wyniki w 2010 r.

PAP
22-01-2009, 15:35

Wyniki Alma Market będą w tym roku, podobnie jak w roku ubiegłym, obciążone kosztami rozwoju sieci. Poprawią się w  przyszłym roku, gdy większość sklepów będzie już mocno zakorzeniona na rynku. W  tym roku sieć powiększy się o 10 delikatesów i przynajmniej kilkanaście sklepów pod marką Krakowski Kredens. CAPEX może wynieść ponad 70 mln zł - powiedział Jerzy Mazgaj, prezes grupy.

Po trzech kwartałach 2008 roku Alma Market miała 615 mln zł skonsolidowanych przychodów i 16,7 mln zł zysku netto. Zdaniem prezesa czwarty kwartał był dla grupy udany, spółka nie odczuła efektów spowolnienia. Wyniki spółki są jednak, w ocenie prezesa, obciążone kosztami intensywnego rozwoju.

"Jeszcze dwa lata temu mieliśmy tylko 5 delikatesów. Teraz nasza sieć obejmuje 22 markety" - powiedział prezes. Dodał, że sklep dobrze pracuje po dwóch latach.

Wyniki Alma Market mają się poprawić w przyszłym roku.

"W 2010 roku większość sklepów będzie dojrzała, a te nowo otwarte będą stanowić mniejszość. Wtedy nasze wyniki będą lepsze" -
powiedział prezes.

W tym roku grupa zamierza otworzyć około 10 delikatesów Alma i kilkanaście sklepów pod marką Krakowski Kredens.

"Łącznie na rozwój tych sieci możemy wydać w tym roku ponad 70 mln zł" - powiedział prezes, dodając, że spółka nie ma problemów z
finansowaniem inwestycji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Wyniki spółek / Alma Market poprawi wyniki w 2010 r.