Alma wraca do delikatesów

Powrót do źródeł ma podreperować wyniki części detalicznej. Analityk twierdzi, że na efekty trzeba będzie trochę poczekać.

O do początku kwietnia 2016 r. kurs Almy Market wzrósł już 45 proc. Zwyżka zaczęła się krótko po tym, jak spółka podała prognozy na 2016 r. i wyniki za 2015 r. W 2016 r. spodziewa się ponad 900 mln zł sprzedaży i 7 mln zł zysku netto, z czego w samym pierwszym półroczu 450 mln zł sprzedaży i 2 mln z zysku.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ