Amazon sprzedał ponad 100 mln produktów w jeden dzień

Amazon pochwalił się, że tegoroczny Prime Day był rekordowy i sprzedał w jego trakcie ponad 100 mln produktów. Wartość rynkowa giganta e-commerce sięgnęła 900 mld USD.

Prime Day to globalne wydarzenie organizowane przez Amazon, podczas którego klienci jego usługi Prime mogą korzystać ze specjalnych ofert. Gigant e-commers informował w ubiegłym roku, że podczas Prime Day sprzedaż wzrosła o ponad 60 proc. i pobiła rekord ustanowiony przez łączną sprzedaż podczas Black Friday i Cyber Monday, dwa dni szalonych zakupów po amerykańskim Święcie Dziękczynienia. W tym roku Prime Day okazał się jeszcze lepszy, poinformował Amazon. 16 lipca do usługi Prime zapisało się więcej klientów niż kiedykolwiek w historii spółki. Sprzedano ponad 100 mln produktów.

fot. Bloomberg
Zobacz więcej

fot. Bloomberg

Wiadomość pozytywnie wpłynęła na notowania akcji Amazon, które na początku środowej sesji osiągnęły rekordową wartość wynosząc kapitalizację spółki do 900 mld USD. W ciągu roku wartość Amazon wzrosła o 80 proc. 
 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, cnbc.com

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Amazon sprzedał ponad 100 mln produktów w jeden dzień