Amazon uruchomił stronę z ofertą wyłącznie małych i średnich firm

PAP
17-09-2018, 14:55

Globalny potentat handlu internetowego Amazon uruchomił nową stronę poświęconą wyłącznie produktom sprzedawanym za jego pośrednictwem przez firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw - poinformowała w poniedziałek agencja AP.

Ruszyła już amerykańska wersja strony. W dalszej kolejności podobne serwisy zostaną uruchomione w Niemczech i Wielkiej Brytanii.

Jak podkreślili przedstawiciele Amazon, na których powołuje się agencja, nowy serwis został opracowany z myślą o odbiorcach, którym łatwiej będzie znaleźć produkty mniejszych firm, "ginących obecnie w powodzi milionów towarów" oferowanych w serwisie.

Według serwisu na stronie Amazon Storefronts prezentowany jest 1 mln produktów oferowanych przez 20 tys. podmiotów, które uzyskały najwyższe oceny w ratingu odbiorców.

Jak wskazano, zgodnie z najnowszymi danymi przedstawionymi przez amerykańską platformę połowa produktów sprzedawanych na stronach serwisu pochodzi od firm z sektora MŚP.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Amazon uruchomił stronę z ofertą wyłącznie małych i średnich firm