Ruszyła już amerykańska wersja strony. W dalszej kolejności podobne serwisy zostaną uruchomione w Niemczech i Wielkiej Brytanii.
Jak podkreślili przedstawiciele Amazon, na których powołuje się agencja, nowy serwis został opracowany z myślą o odbiorcach, którym łatwiej będzie znaleźć produkty mniejszych firm, "ginących obecnie w powodzi milionów towarów" oferowanych w serwisie.
Według serwisu na stronie Amazon Storefronts prezentowany jest 1 mln produktów oferowanych przez 20 tys. podmiotów, które uzyskały najwyższe oceny w ratingu odbiorców.
Jak wskazano, zgodnie z najnowszymi danymi przedstawionymi przez amerykańską platformę połowa produktów sprzedawanych na stronach serwisu pochodzi od firm z sektora MŚP.
Amazon uruchomił stronę z ofertą wyłącznie małych i średnich firm
opublikowano: 2018-09-17 14:55
Globalny potentat handlu internetowego Amazon uruchomił nową stronę poświęconą wyłącznie produktom sprzedawanym za jego pośrednictwem przez firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw - poinformowała w poniedziałek agencja AP.