Amazon zamyka restauracyjny biznes w USA

opublikowano: 11-06-2019, 20:19

Amazon, największy na świecie detalista sieciowy zapowiedział we wtorek, że zamknie swoją usługę restauracyjną, zajmująca się dostarczaniem posiłków dla klientów w USA. Ma do tego dojść po koniec czerwca, a powodem jest rosnąca konkurencja ze strony GrubHub, DoorDash, oraz Uber Eats, donosi Reuters.

Od 24 czerwca zaprzestajemy działalności Amazon Restaurants w Stanach Zjednoczonych. Ta decyzja ma wpływ na niewielką część pracowników koncernu Amazon, a wielu z nich znalazło już nowe zatrudnienie w Amazon. Pracownicy otrzymają spersonalizowane wsparcie, aby znaleźć nowe miejsce w firmie lub poza nią – napisał Amazon w oświadczeniu.

Amazon Restaurants został uruchomiony w 2015 roku w Seattle i został zaprojektowany, aby dać abonentom usługi  Prime sposób na zamawianie posiłków, oprócz produktów i artykułów spożywczych, za pośrednictwem giganta e-commerce. Usługa została rozszerzona na ponad 20 miast USA, a później na Londyn. Jednak firma zakończyła program w Londynie w listopadzie ubiegłego roku.

Jednak Amazon nadal ma ambicje w dostarczaniu żywności. W maju firma przejęła udziały w brytyjskiej firmie dostarczającej żywność Deliveroo, pozyskując 575 mln USD funduszy.

bc64433c-8c2e-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Innowacji
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
Puls Innowacji
autor: Anna Bełcik
Wysyłany raz w tygodniu
Anna Bełcik
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tadeusz Stasiuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy