Amerykanie sprzedadzą licencję na rozwój

MAG
09-10-2013, 00:00

FasTracKids International Ltd., (http://www.fastrackids.com), założona w 1998 r. amerykańska firma, która opracowała programy edukacyjne przygotowujące dzieci do szkoły i życia, wchodzi do Polski.

Przedstawiciel firmy planuje przyjazd do naszego kraju i zaprasza na spotkania osoby oraz firmy zainteresowane ofertą.

— Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat oferty franczyzowej lub umówić spotkanie, prosimy o kontakt — mówi Ewa Bogdanowicz z Biura Radcy Handlowego Ambasady USA.

Oferta franczyzowa FasTracKids obejmuje programy nauczania dla dzieci od 6 miesięcy do 8 lat. W ponad 50 krajach działa ponad 300 ośrodków nauczania. Według samej firmy, programy wczesnego nauczania FasTracKids to rozwiązania wspierające rozwój umiejętności uczenia się we wczesnym dzieciństwie, kiedy tworzy się inteligencja emocjonalna i społeczna. Interaktywne programy mają rozwijać u dzieci umiejętność krytycznego myślenia, kreatywności, komunikacji, współpracy i zaufania.

KONTAKT:

Biuro Radcy Handlowego Ambasady USA, tel.: 22 625 43 74 e-mail: Ewa.Bogdanowicz@trade.gov lub Maria.Kowalska@trade.gov

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Amerykanie sprzedadzą licencję na rozwój