Amerykańska szansa dla start-upów

Dorota Zawiślińska
24-06-2018, 22:00

Rodzime, młode spółki działające w sektorze ICT będą mogły skorzystać z promocji na narodowym stoisku podczas najbliższej edycji TechCrunch Disrupt w San Francisco.

Rodzime, młode spółki działające w sektorze ICT będą mogły skorzystać z promocji na narodowym stoisku podczas najbliższej edycji TechCrunch Disrupt w San Francisco. To jedno z najważniejszych na świecie wydarzeń dla start-upów i firm stawiających na nowatorskie technologie. Jest ono okazją do wymiany doświadczeń i poznania najnowszych trendów w branży. Do udziału w wydarzeniu zaprasza polskie start-upy Ośrodek Enterprise Europe Network (EEN), działający przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Celem organizacji stoiska — którego koszty budowy są finansowane z programu dotacyjnego Go to Brand — jest promocja polskiej branży ICT wśród zagranicznych inwestorów. Niezależnie od tego, czy przedsiębiorca jest indywidualnym wystawcą, czy zwiedzającym, może skorzystać z różnych form nieodpłatnej promocji na polskim stoisku.

Organizatorzy umożliwiają uczestnikom wydarzenia m.in. prezentację ulotek, folderów, materiałów audiowizualnych z ofertą firm, a także pokaz filmów promocyjnych. Ponadto stoisko będzie służyć do organizacji spotkań z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Swoje materiały mogą przesyłać również przedstawiciele biznesu, którzy nie wezmą bezpośredniego udziału w wydarzeniu.

WAŻNA DATA

5-7.09 W tych dniach odbędzie się TechCrunch Disrupt, jedno z największych na świecie wydarzeń startupowych.

WIĘCEJ INFORMACJI:

Agnieszka Promianowska (PARP), email: agnieszka_ promianowska@parp.gov.pl

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Dorota Zawiślińska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Amerykańska szansa dla start-upów