Amica chce wkroczyć do Hiszpanii

Polskiej spółki nie interesują aktywa produkcyjne Fagora — ważniejsze są dla niej sieć i marka.

Już wiemy, co się kryje za lakoniczną informacją Amiki Wronki o złożeniu oferty na zakup aktywów bankruta — Fagor Electrodomesticos. — Jesteśmy zainteresowani wyłącznie aktywami niematerialnymi i prawnymi. Chodzi o zakup marki Edessa i sieci dystrybucji złożonej z kilkunastu sprzedawców regionalnych. Chcemy w ten sposób wejść na hiszpański rynek, na którym obecnie nie sprzedajemy — mówi Marcin Bilik, wiceprezes spółki Amica Wronki. Administrator przetargu wystawił na sprzedaż całość aktywów hiszpańskiej spółki (z wyjątkiem marki Fagor, którą sąd chce wyleasingować). Dopuszcza jednak...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Amica chce wkroczyć do Hiszpanii