AMS został firmą roku 2001

Ryszard Gromadzki
opublikowano: 11-03-2002, 00:00

Poznań. Art Marketing Syndicate, spółka reklamy zewnętrznej, została wyróżniona tytułem outdoorowej firmy roku 2001 podczas konferencji Impactor, podsumowującej 2001 r. w przemyśle reklamowym.

AMS jest liderem na polskim rynku reklamy zewnętrznej. Ma około 30-proc. udział w segmencie billboardów, 60-proc. w rynku citylightów, 58-proc. w segmencie nośników małoformatowych i 81-proc. w segmencie nośników wielkoformatowych typu backlight.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Ryszard Gromadzki

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / AMS został firmą roku 2001