Kosmetyki Phlov to wegańskie i naturalne formuły, w których składach znajdują się m.in. biofermenty, czynniki wzrostu, peptydy (m.in miedziowy), komórki macierzyste, witaminy, retinal, kwas hialuronowy i dziesiątki naturalnych ekstraktów roślinnych. Stoi za tym własny dział R&D marki, który zajmuje się badaniami nad składem produktów.
– We Phlov używamy zaawansowanych i opatentowanych surowców aktywnych, w stężeniach o maksymalnej skuteczności, które otrzymywane są przy pomocy nowoczesnych technologii – mówi Justyna Żukowska-Bodnar, twórczyni kosmetyków i trendsetterka, która od ponad 20 lat związana jest z branżą kosmetyczną i SPA.
Anna Lewandowska, współwłaścicielka i dyrektorka ds. rozwoju marki Phlov, wspomina minione pięć lat jako czas intensywnej pracy.
– Jestem dumna z tego, co razem z zespołem udało się nam przez ten czas osiągnąć, a to tylko motywuje nas do dalszej pracy i podbijania rynku. Od początku zależało mi, by marka była dostępna w całej Europie i to także nam się udało – nasz sklep jest dostępny online w całej Unii Europejskiej – mówi Anna Lewandowska.
W nadchodzących latach Phlov planuje zmiany – w 2025 r. zmodernizuje opakowania, będą m.in. dostępne w wersjach dwujęzycznych, co odpowiada na potrzeby unijnego rynku. Szczególny nacisk zostanie położony na redukcję zużycia papieru i optymalizację zasobów, co pozwoli firmie minimalizować ilość odpadów i wprowadzić bardziej przyjazne i ekologicznie rozwiązania.