

W II kwartale 2022 r. przychody spółki Answear.com wyniosły 196 mln zł i były o 34 proc. wyższe r/r.
W I półroczu 2022 przychody sięgnęły 374 mln zł (+39 proc.)
Answear.com podał wyniki za II kwartał
W II kwartale 2022 r. przychody spółki Answear.com wyniosły 196 mln zł i były o 34 proc. wyższe r/r.
W I półroczu 2022 przychody sięgnęły 374 mln zł (+39 proc.)
W II kwartale 2022 r. przychody spółki Answear.com wyniosły 196 mln zł i były o 34 proc. wyższe r/r.
W I półroczu 2022 przychody sięgnęły 374 mln zł (+39 proc.)
Sprzedaż online w II kwartale wzrosła o 30 proc. do 198 mln zł, a w I półroczu o 31 proc. do 278 mln zł.
- Jesteśmy zadowoleni ze wstępnych wyników II kwartału bieżącego roku, zarówno pod względem sprzedażowym jak również wskażników finansowych i operacyjnych, co powinno przełożyć się na dobrą rentowność tego okresu, tym bardziej że wyniki II kwartału nie powinny być obciążone zdarzeniami jednorazowymi jak to miało miejsce w poprzednim okresie [w I kwartale spółka miała 3,3 mln zł straty netto - red.]. Cieszymy się również z powrotu i stopniowego odbudowywania rynku ukraińskiego, który przez kilka miesięcy był wyłączony ze sprzedaży oraz wzrostu sprzedaży na pozostałych rynkach. Zdecydowaliśmy też o otwarciu nowego rynku – Słowenii – aby zwiększać potencjał sprzedaży i optymalizować naszą logistykę na Bałkanach – mówi Krzysztof Bajołek, prezes Answear.com.
Na początku maja, po ponad dwóch miesiącach przestoju, Answear.com wznowił działalność w Ukrainie. Zamówienia są realizowane na terenie całego kraju, poza rejonami objętymi działaniami wojennymi. Pierwsze tygodnie od wznowienia sprzedaży według oceny Spółki przebiegają bardzo dobrze.