Aplikacje na tablety i smartfony pod pełnym nadzorem

opublikowano: 25-07-2014, 00:00

Wśród setek mobilnych aplikacji tylko niektóre podbijają rynek. Agencja marketingowa Snapp radzi, jak się wyróżnić.

Aplikacje mobilne to nie tylko nośniki marketingowych treści, ale również produkty, na których można zarabiać. Trzeba tylko wiedzieć, jak to robić. Znalezienie odpowiedzi na to pytanie mają ułatwić usługi niedawno powstałej agencji marketingu aplikacji mobilnych Snapp. Firma, wykorzystując własną metodologię i narzędzia,koncentruje się na badaniu rynku aplikacji i efektywności poszczególnych produktów. — Staramy się zmienić podejście do aplikacji. Traktujemy je jako produkty, podobne do innych dostępnych na rynku, i tym samym badamy je w każdym etapie ich życia. Analizujemy ruch użytkowników w obrębie aplikacji, sposób korzystania z nich, pojawianie się nowych użytkowników, rezygnację dotychczasowych itp. Badamy wszystko to, co pozwala oszacować wartość aplikacji — zaznacza Michał Giera, prezes Snapp.

Na podstawie zebranych danych firma przygotowuje rekomendacje działań, mających na celu usprawnienie aplikacji, podniesienie jej jakości oraz zwiększenie efektywności biznesowej czy marketingowej. Swoje usługi kieruje do właścicieli aplikacji. Dodatkowo Snapp zajmuje się badaniami rynkowymi, z których mogą korzystać np. deweloperzy przystępujący do pracy nad nowymi aplikacjami. Firma świadczy też usługi testowania jakości aplikacji mobilnych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu