Apple traci na streamingu 1 mld USD rocznie

ARŻ, Reuters
opublikowano: 2025-03-20 16:08

Apple traci ponad 1 mld USD rocznie na swojej platformie VOD Apple TV+ - poinformował Reuters powołując się na portal technologiczny The Information.

Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Informatorzy portalu wskazują, że gigant technologiczny z Cupertino wydawał ponad 5 mld USD rocznie na treści od czasu uruchomienia Apple TV+ w 2019 r., ale w 2024 r. zmniejszył tę kwotę o około 500 mln USD.

Apple TV+, znane z takich oryginalnych produkcji jak m.in. seriale „Ted Lasso” i „The Morning Show”, pozostaje w tyle za konkurencją pod względem subskrypcji. Lider rynku VOD, Netflix, ma ok. 301,63 mln abonentów na świecie, Disney+ 124,6 mln, a platforma Max (Warner Bros. Discovery) 116,9 mln.

Producent iPhone'a nie podaje oficjalnych danych na temat liczby abonentów Apple TV+, ale analitycy ankietowani przez Visible Alpha szacują, że na koniec 2024 r. było to 40,4 mln osób.

Apple nie komentuje doniesień portalu.