Audi uruchamia zdigitalizowany salon

PAP/DI
opublikowano: 05-10-2018, 14:22

W centrum Warszawy rozpocznie działalność salon sprzedaży Audi, w którym będzie można zapoznać się z paletą modelową producenta przedstawioną w formie cyfrowej. To pierwsza tego typu inwestycja firmy w Polsce.

Jak tłumaczy producent w salonie Audi City można zapoznać się ze wszystkimi modelami znajdujące się w gamie sprzedażowej firmy. Prezentacja jest cyfrowa z wykorzystaniem technologii wirtualnej rzeczywistości.

- Motoryzacyjny świat szybko się zmienia, a wraz z nim zmieniają się oczekiwania i potrzeby ludzi związane z kupnem samochodu segmentu premium. Dziewięciu na dziesięć klientów chcących dziś kupić nowe auto najpierw zasięga informacji o nim w internecie. Oceny produktów i marek w sieciach społecznościowych są dziś jednym z najważniejszych źródeł pozyskiwania informacji, a ich forma i ilość są właściwie nieograniczone - mówił dyrektor marketingu Audi w Polsce Przemysław Schwarz

Jak tłumaczy firma, centralnym punktem warszawskiego Audi City "są dwa specjalne pomieszczenia, tzw. customer private lounge i jedna otwarta przestrzeń – customer lounge, w których zamontowano najnowsze wersje ekranów o przekątnej 98 cali z funkcjonalnością wirtualnej rzeczywistości (VR), na których klienci, mając do wyboru miliony możliwości, mogą skonfigurować samochód swoich marzeń" - czytamy w komunikacie.

Pierwsze Audi City powstało w roku 2012 w Londynie, a następne, w kolejnych latach uruchamiane były w Pekinie, w Berlinie, Paryżu, Stambule i w Moskwie. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP/DI

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Handel / Audi uruchamia zdigitalizowany salon