Audi zrobiło bajkę o Mercedesie (WIDEO)

ŁO, automobilemag.com
opublikowano: 18-01-2011, 00:30

Na tegoroczny mecz Super Bowl Audi zaplanowało zdecydowany atak na konkurencję.

Nie będzie owijania w bawełnę, zabawy z niedopowiedzeniami i ukrytymi znaczeniami. Audi 6 lutego podczas Super Bowl zamierza zrównać Mercedesa z tym wszystkim, co nudne i puste.

Audi pokazało już wstęp do swojego głównego spotu przygotowanego na najważniejsze sportowe wydarzenie w USA. Mecz oglądają dziesiątki milionów widzów na całym świecie, a firmy prześcigają się w przygotowywaniu kreatywnych reklam.

Inspiracją jest książką dla dzieci autorstwa Margaret Wise Brown z 1947 r. pt. "Goodnight Moon". Spot w bajkowej stylistyce pokazuje snobistyczne, znudzone i skostniałe stare pojęcie luksusu, którego zwieńczeniem jest ukazany w całej okazałości Mercedes klasy S. Następnie akcja przenosi się do świata nowoczesności utożsamianego przez twórców oczywiście z Audi i na tym na razie wszystko się kończy.

Kreatywni z Mercedesa raczej nie boją się odważnych spotów, więc pozostaje czekać na szybką odpowiedź. Czekamy. Może poleje się krew.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, automobilemag.com

Polecane