To znacznie więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej — wówczas zarobiła 685 tys. zł. Po dwóch kwartałach przychody ze sprzedaży spółki notowanej na rynku NewConnect wzrosły z 5,6 do 7,5 mln zł. Zarząd twierdzi, że poprawa wyników finansowych to efekt skutecznej polityki sprzedażowej oraz redukcji kosztów. Wiceprezes Kamila Barszczewska liczy na dalszy wzrost.

— Skalowanie działań sprzedażowych, rozszerzanie oferty oraz optymalizowanie kosztów działalności przyniosło oczekiwane rezultaty i zaowocowało znaczącym wzrostem rentowności. W kolejnych kwartałach będziemy dążyli do utrzymania pozytywnego trendu poprzez kontynuowanie dotychczasowych działań. Jesteśmy przekonani, że wpłynie to bardzo dobrze na budowanie wartości całej grupy, co będzie miało odzwierciedlenie w naszej wycenie rynkowej — mówi wiceprezes.
Spółka koncentruje się na rozwoju oferty dla klienta biznesowego. W zeszłym roku prowadziła usługi abonamentowe dla firm.