Avaya pomogła Krukowi od długów

Avaya Poland zakończyła wdrożenie systemu contact center w spółce Kruk, firmie zajmującej się zarządzaniem wierzytelnościami masowymi. Rdzeniem systemu contact center, opartego na technologii IP, są dwie centrale PABX zbudowane z serwerów multimedialnych Avaya S8500 oraz bram multimedialnych Avaya G650 z oprogramowaniem Avaya Communication Manager 2.0. Dystrybucja połączeń odbywa się z wykorzystaniem oprogramowania ACD Elite, natomiast zarządzanie i monitorowanie systemem contact center — za pomocą oprogramowania CMS, bazującego na platformie SUNBlade 150. Urządzenia systemu umieszczono w dwóch lokalizacjach — głównej we Wrocławiu i rezerwowej w Wałbrzychu.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ