Od 18 października Aviva zawiesza sprzedaż krótkoterminowych polis komunikacyjnych poprzez aplikację TERAZ — poinformował w piątek „Dziennik Ubezpieczeniowy”.

Zapewnia, że podpisane umowy będą obowiązywały do wygaśnięcia, a szkody likwiduje zgodnie z obowiązującymi przepisami. Minimalny czas ochrony to trzy godziny, a maksymalny — 30 dni. Powodu rychłej rezygnacji należy szukać w wynikach sprzedażowych. Ubezpieczyciel uzasadnia decyzję o rezygnacji tym, że nie udało się mu osiągnąć 100 tys. klientów w sezonie wakacyjnym, co zakładał w strategii. Jednocześnie podkreśla, że grupa osób zainteresowanych produktem była duża — aplikację pobrało i aktywowało ponad 80 tys. internautów.
Aviva szumnie weszła na rynek z projektem TERAZ w czerwcu tego roku. W osiągnięciu sprzedażowego celu miała jej pomóc szeroko zakrojona kampania promocyjna, prowadzona jednocześnie w kilku kanałach: mediach i zewnętrznych nośnikach reklamowych, m.in. billboardach. Aviva nie ujawnia kwoty marketingowego budżetu.
100 tys. - tylu klientów produktu TERAZ chciała zdobyć Aviva w sezonie wakacyjnym. Nie udało się osiągnąć tego poziomu.