Aviva zawiesza projekt TERAZ

Karolina WysotaKarolina Wysota
opublikowano: 2019-10-14 22:00

Ubezpieczyciel, który kilka miesięcy temu z pompą rozpoczął sprzedaż autocasco na godziny, wycofuje je z rynku.

Od 18 października Aviva zawiesza sprzedaż krótkoterminowych polis komunikacyjnych poprzez aplikację TERAZ — poinformował w piątek „Dziennik Ubezpieczeniowy”.

NOWY PRODUKT:
NOWY PRODUKT:
Zanim polska Aviva, której szefem jest Adam Uszpolewicz, wypuściła aplikację TERAZ, sprawdziła, zainteresowanie ubezpieczeniem na godziny. 66 proc. ankietowanych wyraziło zainteresowanie pobraniem aplikacji, 92 proc. uznało, że oferta jest dopasowana do ich potrzeb, a 93 proc. — że wyróżnia się na tle konkurencji.
Fot. WM

Zapewnia, że podpisane umowy będą obowiązywały do wygaśnięcia, a szkody likwiduje zgodnie z obowiązującymi przepisami. Minimalny czas ochrony to trzy godziny, a maksymalny — 30 dni. Powodu rychłej rezygnacji należy szukać w wynikach sprzedażowych. Ubezpieczyciel uzasadnia decyzję o rezygnacji tym, że nie udało się mu osiągnąć 100 tys. klientów w sezonie wakacyjnym, co zakładał w strategii. Jednocześnie podkreśla, że grupa osób zainteresowanych produktem była duża — aplikację pobrało i aktywowało ponad 80 tys. internautów.

Aviva szumnie weszła na rynek z projektem TERAZ w czerwcu tego roku. W osiągnięciu sprzedażowego celu miała jej pomóc szeroko zakrojona kampania promocyjna, prowadzona jednocześnie w kilku kanałach: mediach i zewnętrznych nośnikach reklamowych, m.in. billboardach. Aviva nie ujawnia kwoty marketingowego budżetu.

100 tys. - tylu klientów produktu TERAZ chciała zdobyć Aviva w sezonie wakacyjnym. Nie udało się osiągnąć tego poziomu.