Awangarda Switcha chce na mały parkiet

7Levels, producent gier na konsolę Nintendo Switch, rozpoczął publiczną ofertę akcji, której wartość to około 6,4 mln zł.

Istniejąca od trzech lat krakowska spółka 7Levels specjalizuje się w produkcji gier na cieszącą się w ostatnim czasie dużym powodzeniem platformę Nintendo Switch. Od debiutu w marcu 2017 r. do końca lipca konsola sprzedała się w nakładzie blisko 5 mln szt. Wg prognoz Credit Suisse do 2022 r. nabywców znajdzie 130 mln konsol.

— Byliśmy pewni, że rozpoczęcie produkcji gier na Switcha, zanim jeszcze konsola ujrzała światło dzienne, to dobra, strategiczna decyzja. Popularność platformy przerosła oczekiwania producenta, analityków i rynku — mówi Paweł Biela, prezes 7Levels.

Gra na platformę japońskiego producenta, nad którą 7Levels właśnie kończy prace, to „Castel of Heart”. Gra ma być gotowa w listopadzie, a premiera planowana jest na pierwszy kwartał 2018 r. Koszt produkcji gry to około 1 mln zł plus koszty marketingu, czyli łącznie około 1,5 mln zł. Zarząd szacuje, że zwrócą się w ciągu jednego kwartału. W ciągu roku po premierze spółka liczy na minimum 100 tys. sprzedanych egzemplarzy w cenie 15-20 EUR/USD, głównie w Europie i Ameryce Północnej. Rozmawia też z wydawcą japońskim.

— Prognozy dotyczące sprzedaży są dość ostrożne. Obecnie liczba gier dostępnych na Nintendo Switch jest bardzo niewielka, to zaledwie około 150 tytułów. Szacujemy, że w momencie premiery naszej gry będzie ich tylko około 200- -300 — mówi Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels.

Pozyskanie pieniędzy na marketing gry „Castle of Heart”, zwiększenie zespołu produkcyjnego oraz na początkowy etap prac nad kolejnym tytułem to główne cele emisyjne w ofercie publicznej 7Levels. Oferta obejmuje 85 tys. akcji, w tym 25 tys. nowych akcji serii C i 60 tys. akcji sprzedawanych przez jednego z akcjonariuszy. Cena maksymalna to 75 zł za szt. W przypadku sprzedaży wszystkich oferowanych akcji po cenie maksymalnej wycena całej spółki po ofercie może przekroczyć 39 mln zł.

Budowa księgi popytu w ofercie ma potrwać do 20 października, a przyjmowanie zapisów i wpłat w transzy inwestorów indywidualnych zakończy się 19 października. Spółka spodziewa się debiutu na NewConnect jeszcze przed końcem roku. W 2018 r. planuje przenosiny na rynek główny. Na akcje pozostające w rękach obecnych akcjonariuszy ustanowiony zostanie roczny lock-up. Strategia 7Levels zakłada wypuszczanie jednej dużej gry co 12-15 miesięcy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Awangarda Switcha chce na mały parkiet