Awangarda Switcha chce na mały parkiet

opublikowano: 10-10-2017, 22:00

7Levels, producent gier na konsolę Nintendo Switch, rozpoczął publiczną ofertę akcji, której wartość to około 6,4 mln zł.

Istniejąca od trzech lat krakowska spółka 7Levels specjalizuje się w produkcji gier na cieszącą się w ostatnim czasie dużym powodzeniem platformę Nintendo Switch. Od debiutu w marcu 2017 r. do końca lipca konsola sprzedała się w nakładzie blisko 5 mln szt. Wg prognoz Credit Suisse do 2022 r. nabywców znajdzie 130 mln konsol.

— Byliśmy pewni, że rozpoczęcie produkcji gier na Switcha, zanim jeszcze konsola ujrzała światło dzienne, to dobra, strategiczna decyzja. Popularność platformy przerosła oczekiwania producenta, analityków i rynku — mówi Paweł Biela, prezes 7Levels.

Gra na platformę japońskiego producenta, nad którą 7Levels właśnie kończy prace, to „Castel of Heart”. Gra ma być gotowa w listopadzie, a premiera planowana jest na pierwszy kwartał 2018 r. Koszt produkcji gry to około 1 mln zł plus koszty marketingu, czyli łącznie około 1,5 mln zł. Zarząd szacuje, że zwrócą się w ciągu jednego kwartału. W ciągu roku po premierze spółka liczy na minimum 100 tys. sprzedanych egzemplarzy w cenie 15-20 EUR/USD, głównie w Europie i Ameryce Północnej. Rozmawia też z wydawcą japońskim.

— Prognozy dotyczące sprzedaży są dość ostrożne. Obecnie liczba gier dostępnych na Nintendo Switch jest bardzo niewielka, to zaledwie około 150 tytułów. Szacujemy, że w momencie premiery naszej gry będzie ich tylko około 200- -300 — mówi Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels.

Pozyskanie pieniędzy na marketing gry „Castle of Heart”, zwiększenie zespołu produkcyjnego oraz na początkowy etap prac nad kolejnym tytułem to główne cele emisyjne w ofercie publicznej 7Levels. Oferta obejmuje 85 tys. akcji, w tym 25 tys. nowych akcji serii C i 60 tys. akcji sprzedawanych przez jednego z akcjonariuszy. Cena maksymalna to 75 zł za szt. W przypadku sprzedaży wszystkich oferowanych akcji po cenie maksymalnej wycena całej spółki po ofercie może przekroczyć 39 mln zł.

Budowa księgi popytu w ofercie ma potrwać do 20 października, a przyjmowanie zapisów i wpłat w transzy inwestorów indywidualnych zakończy się 19 października. Spółka spodziewa się debiutu na NewConnect jeszcze przed końcem roku. W 2018 r. planuje przenosiny na rynek główny. Na akcje pozostające w rękach obecnych akcjonariuszy ustanowiony zostanie roczny lock-up. Strategia 7Levels zakłada wypuszczanie jednej dużej gry co 12-15 miesięcy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Awangarda Switcha chce na mały parkiet