ISB: TV Tele 5 chce zdobyć 1,5 proc. rynku reklam

Marek Druś
18-04-2002, 13:32

Kanał telewizyjny Tele 5 - przedsięwzięcie włoskiego Fincastu, które zainaugurowało działalność w Polsce w czwartek - planuje zdobyć 1,5-procentowy udział w rynku oglądalności oraz reklamy telewizyjnej do końca 2002 roku, poinformował prezes Fincastu Vittorio Hemsi."Zakładamy, że nasz udział w rynku oglądalności wyniesie do końca roku 1,5% oraz że w przeciągu pięciu lat wzrośnie do 5%" - powiedział Hemsi na konferencji prasowej.Fincast, który zamierza w przeciągu trzech lat zainwestować 40 mln USD w rozwój stacji, w tym we własną produkcję, ma...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / <b>ISB:</b> TV Tele 5 chce zdobyć 1,5 proc. rynku reklam