Badanie: Najlepiej sprzedawać Volvo

MIB
opublikowano: 13-01-2011, 00:00

Chcesz sprzedawać samochody w Polsce? Załóż stację dilerską Volvo. Jeśli wierzyć najnowszym badaniom, wówczas będziesz zadowolony z życia.

Wyniki czwartej już edycji badania satysfakcji dilerów samochodowych wyraźnie pokazują, że najbardziej zadowoleni ze współpracy z importerem są sprzedawcy Volvo. Badanie przeprowadziła firma DGC Dealer Consulting pod merytorycznym patronatem spółki doradczej Ernst Young i we współpracy ze Związkiem Dealerów Samochodowych i Polską Izbą Motoryzacji. W programie brali udział właściciele i dyrektorzy zarządzający stacjami dilerskimi w całej Polsce. Łącznie przebadano 25 marek. Analizie poddano 359 ankiet, w których przedstawiciele stacji dilerskich oceniali współpracę z importerami na trzech płaszczyznach. Pierwsza dotyczyła produktu, kolejna prowadzonej przez importera polityki sprzedażowej, trzecia realiów pracy na naszym rynku. Wyniki podzielono na 14 kategorii. W 6 z nich oraz w najważniejszej klasyfikacji generalnej pierwsze miejsce zajęła spółka Volvo Auto Polska. Dilerzy Volvo docenili szczególnie pomoc oferowaną przez importera, programy marketingowe, zainteresowanie importera opiniami dilera o współpracy, menedżerów pracujących w Volvo Auto Polska oraz różnorodne szkolenia ze sprzedaży i serwisu. Warto dodać, że Volvo tryumfowało w tym badaniu także w 2007 r.

Na drugim miejscu znalazł się zeszłoroczny wicelider — Mercedes. Kolejne dwa miejsca zajmują: Mazda, debiutująca w zestawieniu i Ford, zwycięzca zeszłorocznej edycji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIB

Polecane