Balgera serwuje spaghetti w dobrym stylu

Julia Kafka
opublikowano: 03-07-2000, 00:00

Balgera serwuje spaghetti w dobrym stylu

Do włoskiej restauracji Ristorante Balgera mieszczącej się w Warszawie mają szansę trafić tylko wtajemniczeni. Wchodzi się do niej jak do mieszkania w starej kamienicy. Gdyby nie szyld nad wejściem i gwar dobiegający z wnętrza nic nie wskazywałoby na to, że można tu skosztować włoskich specjałów.

Ristorante Balgera istnieje od niedawna, a już zdobyła renomę. Trzy urządzone w prosty i gustowny sposób sale mogą pomieścić sporo gości. Zawieszone nad stołami duże lampy tworzą rodziną, ciepłą atmosferę. Bo tak naprawdę jest to dobre miejsce na spotkanie z rodziną lub przyjaciółmi i pogwarki przy włoskich specjałach. Restauracji nie polecałabym na spotkania biznesowe. Stoły są ustawione tak blisko siebie, że mimo woli słyszy się o czym rozmawiają siedzący obok goście.

Jednak o tym mankamencie lokalu zapomina się szybko, gdy na stole pojawi się jedzenie. Zapewne kucharz odbył praktykę we Włoszech, bo wie jak powinno smakować spaghetti. Odpowiedniej twardości makaron z sosem jajeczno-śmietanowym rozpływa się w ustach. Idealna, dobrze przyprawiona jest też zupa fasolowa. Nie rozczarowują miękkie, ale nie rozpadające się plastry piersi kaczki w miodzie. Odpowiednio soczysty okazuje się też filet z antrykotu.

Nie obeszło się jednak bez wpadki. Opisy w karcie nie zawsze pokrywają się z tym, co klient dostaje na talerzu. Według karty, do antrykotu miały być podane pomidory z pieca. W rzeczywistości wyglądały i smakowały tak, jakby pieca w ogóle nie widziały. Tiramisu natomiast nie bardzo przypominało włoski przysmak. Był to zwykły tort z masą kawową.

Na koniec dwa słowa o obsłudze — dyskretna, nie narzucająca się, pojawiająca się przy stoliku w odpowiednim momencie. I jeszcze jedno. Przed wizytą w Balgerze trzeba napełnić portfel. Nie jest tu tanio.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Julia Kafka

Polecane