Bank BPH nie będzie faulować

ET
opublikowano: 14-03-2013, 11:25

Bank chce grać w otwarte karty. Co pół roku PwC sprawdzi czy BPH rzeczywiście gra fair.


Bank BPH rok temu wystartował z kampania Fair Play, przekonując że trzyma się najwyższych standardów w relacjach z klientami.

Teraz nie tylko mówi, że gra fair, ale chce poddać się niezależnemu audytowi. Bank zobowiązuje się, że podsumowanie umowy kredytowej zmieści się na jednej stronie, że 80 proc. dzwoniących na infolinię uzyska połączenie w 20 sek., że klient będzie mieć 21 dni na rezygnację z kredytu, a w przypadku ubezpieczeń 30.

We wrześniu PwC przedstawi raport jak bank wywiązał się ze zobowiązań w I półroczu. Proces certyfikacji będzie kontynuowany.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ET

Polecane