Bankowcy zawalczą aktorstwem o klienta (WIDEO)

opublikowano: 04-06-2019, 19:29

Tania oferta, nowoczesna aplikacja i szeroka gama produktów nie wystarczą. Bankowcy głowią się nad tym co zrobić, by konsumenci chcieli korzystać z ich usług.

- Konsumenci bardziej patrzą na emocję, której doświadczyli kupując jakiś produkt, niż na sam produkt – mówi Andrzej Pyka, dyrektor obszaru transformacji detalicznej w Santander Bank Polska podczas Europejskiego Kongresu Finansowego w Sopocie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Sołtys

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy