Barometr PB Polacy lubią drogie kamery

KA
21-07-2010, 00:00

Przed wakacyjnymi wyjazdami Polacy nie żałują pieniędzy na kamery wideo. Najchętniej kupowane modele kosztują średnio 2,7 tys. zł — wynika z czerwcowych danych internetowego sklepu Komputronik. pl. Liderem sprzedaży jest, co prawda, prosty model Toshiby, kosztujący ledwie 399 zł, ale nawet najtańszy z czterech kolejnych pod względem popularności modeli jest od niego prawie cztery razy droższy.

Urządzenia za taką cenę gwarantują nagrywanie w jakości Full HD w każdych warunkach i mają co najmniej 10-krotny zoom optyczny. Chętnie wybierane są modele z dyskami twardymi o pojemności nawet 240 GB, co pozwala na wielogodzinne nagrywanie filmów. Polacy zdają się też cenić możliwości serwisu YouTube. Najchętniej bowiem kupowana w czerwcu kamera to urządzenie do łatwej publikacji filmów w internecie. Komputer automatycznie rozpoznaje produkt Toshiby i nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania. Rozwiązania ułatwiające lansowanie się w sieci ma też sprzęt JVC (przycisk bezpośredniego ładowania plików wideo do YouTube) i Sony (oprogramowanie PMB do przesyłania materiałów do serwisów internetowych).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Technologie / Barometr PB Polacy lubią drogie kamery