Barometr Pulsu W nowym roku interesuje nas fundusz emerytalny

RAF
opublikowano: 12-01-2009, 00:00

W ostatnim tygodniu najwięcej widzów przyciągnęła reklama nowych udogodnień w komunikacji z klientem PZU OFE. Na drugim miejscu uplasowała się promocja Orange, prezentująca wyprzedaż telefonów Nokia 6500, Sony Ericsson W350I oraz Motoroli E8. Trzecia lokata przypadła reklamie nowego portalu społecznościowego Onetu: www.przez-pokolenia.onet.pl. Informację o międzypokoleniowej akcji serwisu wyemitował 7 stycznia TVN.

Produkt Stacja Oglądalność Wartość czasu

(mln osób) reklamowego (tys. zł)

TVN

TVP1

TVN

Źródło: AGB NMR (5-8 stycznia 2009 r

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAF

Polecane