Beemail zyskał wsparcie inwestora

Marta Bellon
opublikowano: 2015-03-20 00:00

Prace nad rozwojem produktu i powiększenie zespołu — to plany, jakie Beemail zrealizuje dzięki zdobytemu kapitałowi.

W spółkę, która wprowadziła na rynek pierwszą platformę e-mailingową przeznaczoną dla e-commerce, zainwestował fundusz KnowledgeHub. Inwestorzy zakupili 33 proc. udziałów, pozostały pakiet pozostanie w rękach obecnych udziałowców. Beemail zakończyła ubiegły rok wzrostem przychodów o 225 proc. w stosunku do roku 2013. Do klientów firmy dołączyli: home.pl, Krajowy Rejestr Długów oraz LeadR, a nawiązaną wcześniej współpracę kontynuowali: Media Markt, Hasbro Poland i Empik.com. Zespół Beemail nastawiony jest na współpracę z klientami mającymi bardzo duże bazy adresowe. Wśród nich znajdują się zarówno firmy prowadzące komunikację newsletterową z własnymi klientami, jak i agencje reklamowe wysyłające mailingi reklamowe z własnych baz adresowych. Kapitał pozyskany od inwestorów spółka przeznaczy na dalszy rozwój technologiczny platformy, w szczególności na rozbudowanie funkcjonalności automatyzujących procesy sprzedażowe. Planuje też powiększyć zespół i zatrudnić projekt menedżera, który będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój platformy. Współpraca z inwestorem ma według założeń firmy pomóc jej w utrzymaniu dotychczasowego tempa rozwoju i ułatwić synergię w prowadzonych działaniach sprzedażowych, marketingowych i procesów administracyjnych umożliwiających funkcjonowanie firmy. © Ⓟ