Belvedere przedstawiło nową strategię

KZ
29-12-2014, 07:48

"Back in the Game 2018" ("Znowu w grze 2018") - to nazwa nowego planu strategicznego Belvedere, producenta alkoholi.

W strategii podkreślono, że celem na rok 2018 jest osiągnięcie marży EBITDA na poziomie 12-15 proc. oraz wzrost działalności podstawowej o 25-35 proc. Obszarami strategicznymi są: wódka, William Peel, Marie Brizard oraz Fruits & Wine, a kluczowymi rynkami Francja, Polska/kraje bałtyckie, Stany Zjednoczone, Hiszpania, Brazylia.

Szczegóły planu w załączniku (plik pdf)

Belvedere plan strategiczny

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Belvedere przedstawiło nową strategię