Bezprzewodowy marketing z Social WiFi

  • Marta Bellon
opublikowano: 12-03-2013, 00:00

Nowa usługa pozwoli właścicielom punktów WiFi wysyłać klientom komunikaty — o nowych usługach, promocjach czy specjalnych wydarzeniach.

Akcelerator Innowacji NOT i fundusz inwestycyjny Satus zainwestują 1,1 mln zł w spółkę Social WiFi, założoną przez Artura Racickiego i Tomasza Wysockiego, udziałowców Pozytywnie.pl, spółki technologicznej zajmującej się tworzeniem aplikacji społecznościowych i mobilnych oraz serwisów internetowych. Ich nowy projekt pozwala właścicielom hotspotów na prowadzenie działań marketingowych, sprzedażowych i CSR-owych.

Usługa Social WiFi działa zgodnie z zasadą plug and play. Oznacza to, że właściciel, który do tej pory udostępniał darmowe WiFi, będzie mógł podłączyć do swojego routera mikrokomputer — dostarczany przez usługodawcę i da w ten sposób swoim klientom możliwość korzystania z sieci Social WiFi. Właściciel hotspota będzie mógł dzięki temu komunikować się z użytkownikami za pomocą mediów społecznościowych, np. Facebooka.

— Do tej pory właściciele punktów, takich jak restauracje, hotele czy centra handlowe, udostępniali swoim klientom sieć WiFi i na tym kończyła się ich komunikacja. Dzięki naszej usłudze klienci będą mogli zalogować się w danym miejscu poprzez portale społecznościowe, a właściciele punktów WiFi będą mogli wysyłać im konkretne komunikaty, np. o nowych usługach, promocjach czy specjalnych wydarzeniach. Raz w miesiącu. Tak by nie nadużywać cierpliwości klientów.

Z Social WiFi mogą korzystać wszystkie miejsca udostępniające klientom darmowe WiFi, m.in. restauracje, centra handlowe, hotele, kina, lotniska, urzędy bądź organizatorzy imprez masowych. Obliczyliśmy, że samych punktów gastronomicznych i hoteli, udostępniających darmowe WiFi klientom, jest w Polsce ponad 15 tys. i ta liczba wciąż rośnie — tłumaczy Artur Racicki, prezes Social WiFi. Pomysłodawcy Social WiFi na każdym etapie inwestycji zachowają pakiet większościowy w spółce.

— Naszym wsparciem dla tego projektu będą także know-how oraz kontakty biznesowe gromadzone przez inne podmioty z Grupy Satus. To będzie dobry impuls na start dla tego innowacyjnego projektu — komentuje Michał Łukaszewski, prezes Akceleratora Innowacji NOT.

W kwietniu usługa zostanie pilotażowo wprowadzona w jednej z ogólnopolskich sieci restauracji, na rynku będzie dostępna w maju. Cena oraz możliwość zamawiania usługi będą udostępnione na stronie www. socialwifi.pl, w pierwszej połowie kwietnia. W ramach działań CSR Social WiFi wraz ze swoimi klientami będzie wspierać organizacje społeczne. Część dochodów będzie przekazywana na rzecz Stowarzyszenia Wiosna.

— 10 proc. od każdej sprzedanej usługi wesprze na projekt Szlachetna Paczka — zapowiada prezes Racicki.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Bellon

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane