Bezprzewodowy marketing z Social WiFi

  • Marta Bellon
opublikowano: 12-03-2013, 00:00

Nowa usługa pozwoli właścicielom punktów WiFi wysyłać klientom komunikaty — o nowych usługach, promocjach czy specjalnych wydarzeniach.

Akcelerator Innowacji NOT i fundusz inwestycyjny Satus zainwestują 1,1 mln zł w spółkę Social WiFi, założoną przez Artura Racickiego i Tomasza Wysockiego, udziałowców Pozytywnie.pl, spółki technologicznej zajmującej się tworzeniem aplikacji społecznościowych i mobilnych oraz serwisów internetowych. Ich nowy projekt pozwala właścicielom hotspotów na prowadzenie działań marketingowych, sprzedażowych i CSR-owych.

Usługa Social WiFi działa zgodnie z zasadą plug and play. Oznacza to, że właściciel, który do tej pory udostępniał darmowe WiFi, będzie mógł podłączyć do swojego routera mikrokomputer — dostarczany przez usługodawcę i da w ten sposób swoim klientom możliwość korzystania z sieci Social WiFi. Właściciel hotspota będzie mógł dzięki temu komunikować się z użytkownikami za pomocą mediów społecznościowych, np. Facebooka.

— Do tej pory właściciele punktów, takich jak restauracje, hotele czy centra handlowe, udostępniali swoim klientom sieć WiFi i na tym kończyła się ich komunikacja. Dzięki naszej usłudze klienci będą mogli zalogować się w danym miejscu poprzez portale społecznościowe, a właściciele punktów WiFi będą mogli wysyłać im konkretne komunikaty, np. o nowych usługach, promocjach czy specjalnych wydarzeniach. Raz w miesiącu. Tak by nie nadużywać cierpliwości klientów.

Z Social WiFi mogą korzystać wszystkie miejsca udostępniające klientom darmowe WiFi, m.in. restauracje, centra handlowe, hotele, kina, lotniska, urzędy bądź organizatorzy imprez masowych. Obliczyliśmy, że samych punktów gastronomicznych i hoteli, udostępniających darmowe WiFi klientom, jest w Polsce ponad 15 tys. i ta liczba wciąż rośnie — tłumaczy Artur Racicki, prezes Social WiFi. Pomysłodawcy Social WiFi na każdym etapie inwestycji zachowają pakiet większościowy w spółce.

— Naszym wsparciem dla tego projektu będą także know-how oraz kontakty biznesowe gromadzone przez inne podmioty z Grupy Satus. To będzie dobry impuls na start dla tego innowacyjnego projektu — komentuje Michał Łukaszewski, prezes Akceleratora Innowacji NOT.

W kwietniu usługa zostanie pilotażowo wprowadzona w jednej z ogólnopolskich sieci restauracji, na rynku będzie dostępna w maju. Cena oraz możliwość zamawiania usługi będą udostępnione na stronie www. socialwifi.pl, w pierwszej połowie kwietnia. W ramach działań CSR Social WiFi wraz ze swoimi klientami będzie wspierać organizacje społeczne. Część dochodów będzie przekazywana na rzecz Stowarzyszenia Wiosna.

— 10 proc. od każdej sprzedanej usługi wesprze na projekt Szlachetna Paczka — zapowiada prezes Racicki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Bellon

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane