Biznes jest jak boks

opublikowano: 09-03-2017, 22:00

Bokserzy postanowili sprzedawać… sztuczne rzęsy. Dziś, po czterech latach działalności, ich firma może pochwalić się niemal tysiącprocentowym wzrostem sprzedaży.

Bracia Paweł i Karol Wojciechowscy to właściciele Noble Lashes, powstałej w 2013 r. firmy zajmującej się sprzedażą sztucznych rzęs oraz prowadzeniem szkoleń dla przyszłych stylistek. Jak sami przyznają, wejście w branżę kosmetyczną nie było dla nich proste.

— Jako, że jesteśmy mężczyznami, na początku nie widzieliśmy nawet różnicy pomiędzymaskarą a eyelinerem. Wiedzieliśmy jednak jedno — efekt przedłużonych rzęs był zachwycający. Dlatego byliśmy przekonani, że nasz pomysł na biznes wypali — opowiada Paweł Wojciechowski.

Od momentu wejścia na rynek ich firma zaczęła szybko się rozwijać. Produkty z początku mieściły się w jednej szafie, a już po sześciu miesiącach bracia musieli zainwestować w sieć magazynów. Obecnie Noble Lashes ma sieć sklepów stacjonarnych, które są zlokalizowane w kilku największych miastach Polski (m.in. w Krakowie, Warszawie, Bydgoszczy i Poznaniu). Za granicą, m.in. w Holandii i Portugalii, firma ma sieć wyłącznych dystrybutorów. W przyszłości Paweł i Karol Wojciechowscy planują rozwinąć swoją działalność także poza granicami Unii Europejskiej. W wolnej chwili bracia oddają się swojej pasji, którą jest boks. Zgodnie twierdzą, że walka na ringu, jak i działalność biznesowa mają wiele wspólnego.

— Biznes jest bardzo podobny do boksu — to długoterminowa walka. Możesz zacząć szybko, ale kiedy nadejdzie piąta runda i zabraknie ci siły, wytrwałości i motywacji, poniesiesz porażkę. Sportowcy podążają za swoimi marzeniami i mierzą wysoko, walczą z ograniczeniami, słabościami i pokonują przeszkody, które stoją na drodze do celu. Dlatego uważam, że są oni świetnymi biznesmenami — podsumowuje Paweł Wojciechowski.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Polecane