Biznes jest jak boks

09-03-2017, 22:00

Bokserzy postanowili sprzedawać… sztuczne rzęsy. Dziś, po czterech latach działalności, ich firma może pochwalić się niemal tysiącprocentowym wzrostem sprzedaży.

Bracia Paweł i Karol Wojciechowscy to właściciele Noble Lashes, powstałej w 2013 r. firmy zajmującej się sprzedażą sztucznych rzęs oraz prowadzeniem szkoleń dla przyszłych stylistek. Jak sami przyznają, wejście w branżę kosmetyczną nie było dla nich proste.

— Jako, że jesteśmy mężczyznami, na początku nie widzieliśmy nawet różnicy pomiędzymaskarą a eyelinerem. Wiedzieliśmy jednak jedno — efekt przedłużonych rzęs był zachwycający. Dlatego byliśmy przekonani, że nasz pomysł na biznes wypali — opowiada Paweł Wojciechowski.

Od momentu wejścia na rynek ich firma zaczęła szybko się rozwijać. Produkty z początku mieściły się w jednej szafie, a już po sześciu miesiącach bracia musieli zainwestować w sieć magazynów. Obecnie Noble Lashes ma sieć sklepów stacjonarnych, które są zlokalizowane w kilku największych miastach Polski (m.in. w Krakowie, Warszawie, Bydgoszczy i Poznaniu). Za granicą, m.in. w Holandii i Portugalii, firma ma sieć wyłącznych dystrybutorów. W przyszłości Paweł i Karol Wojciechowscy planują rozwinąć swoją działalność także poza granicami Unii Europejskiej. W wolnej chwili bracia oddają się swojej pasji, którą jest boks. Zgodnie twierdzą, że walka na ringu, jak i działalność biznesowa mają wiele wspólnego.

— Biznes jest bardzo podobny do boksu — to długoterminowa walka. Możesz zacząć szybko, ale kiedy nadejdzie piąta runda i zabraknie ci siły, wytrwałości i motywacji, poniesiesz porażkę. Sportowcy podążają za swoimi marzeniami i mierzą wysoko, walczą z ograniczeniami, słabościami i pokonują przeszkody, które stoją na drodze do celu. Dlatego uważam, że są oni świetnymi biznesmenami — podsumowuje Paweł Wojciechowski.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Biznes jest jak boks