Biznes otwiera podwoje dla sztuki

Renata Zawadzka
20-05-1999, 00:00

Biznes otwiera podwoje dla sztuki Mimo ulewnego deszczu i konkurencyjnego występu Marthy Argerich w Teatrze Wielkim, na wernisaż wystawy plakatu Nieślubne Dzieci Toulouse-Lautreca przybyła więcej niż setka mieszkańców stolicy. To wydarzenie nie miałoby miejsca bez dobrej woli Michała Poniża, prywatnego kolekcjonera, i wsparcia innych donatorów. O pieniądzach dżentelmeni nie mówią. Toteż nie sposób było dowiedzieć się, ile kto wyłożył. Faktem jest natomiast, że Muzeum Plakatu nie byłoby w stanie zorganizować tej wystawy bez pomocy finansowej Banku Handlowego w Warszawie, Statoil...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Biznes otwiera podwoje dla sztuki