Bloomberg faworytem przetargu na ”BusinessWeek”

Presserwis
16-09-2009, 08:18

Firma Bloomberg jest faworytem przetargu na  przejęcie tygodnika ”BusinessWeek” – donoszą amerykańskie media.

Wczoraj minął termin składania ofert zakupu pisma. Wcześniej informowano o dziewięciu chętnych. Wśród nich są m.in. fundusze inwestycyjne OpenGate Capital i Platinum Equity Partners oraz miliarder Bruce Wasserstein, właściciel tygodnika ”New York Magazine”.

Wydawnictwo McGraw-Hill, do którego należy ”BusinessWeek”, wystawiło tytuł na sprzedaż w lipcu br., ze względu na coraz większe straty, które przynosił. Według prognoz wydawane od 1929 roku czasopismo ma w br. zanotować 20 mln dolarów straty. (LL)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Bloomberg faworytem przetargu na ”BusinessWeek”